Cyklamen är mormors favoritblomma

Händelserik dag på något sätt.. För att vara under en arbetsfri period. Eller för att vara under den här tiden i mitt liv, då det vanligtvis inte brukar hända så mycket. Jag har fikat i centrum med mina pusshjärtan, varit hemma hos pappa o fiskat med mina fixar, vattnat blommorna o klappar Bazze (som för övrigt BET mig för första gången, trotsålder?) Har även köpt två fina cyklamen med en varsin kruka, planterat blommor samt dammsugit (tror jag, kanske var igår?) Pizza åt vi också på al porto, åt nästan upp hela. Var på intersport också, skulle kolla om de hade ett par skor som jag önskar, så stod Ebba o sprang på ett löpband där uppe mittuppialltihopa! Haha. Fick även träffa mammas nya kille idag, och Amy var där, henne var det länge sen man träffade. Vi ska styra upp en grillning snart, ska bli kul.

Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0