Ett underverk

 
 
Jag har gått upp i vikt lite tror jag. Inte så många kilo kanske men vissa kroppsdelar har expanderat en gnutta. Det har jag inte något emot när jag tänker efter. Det enda som är irriterande är när magen blir fläskig o hänger ut, det gillar inte jag. Då känner man sig som en tjockis. Så fort jag går ner i vikt blir mina bröst mycket mindre på en gång o det vill jag inte heller. Så jag får väl behålla vikten o börja gå promenader. Aslånga promenader på typ 1,5h varje dag så man bränner bort magfettet liksom. Det är en bra idé tror jag. Men vi alla vet ju att såna där löften inte håller. Man blir slö och lat. Glömmer bort att promenera i typ 3 veckor, prioriterar annat. Skyller på semester eller förkylning. Förblir fet.
 
Aja. Bara jag inte blir 2 much. Tänk om man kunde va så smal som Kate Upton o samtidigt ha så stora bröst.. Fattar inte hur det går till.
Hon är förresten född på samma dag som jag. Nästa år ska vi ha kalas tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0