Bort från mig

Blir så jävla lack när jag får sånahär lappar på tåget! Har dom ingen skam i kroppen? Vad fan sysslar dom med? Kommer dom långt med det där eller? Får dom mycket pengar på det där sättet? Hört talas om att söka hjälp?

Och för det första.. Vad har din jävla pappa med saken att göra? Ska jag skänka pengar till dig för att din pappa är död? Du är ju vuxen?
För det andra, varför får du ingen social hjälp? Det ska alla få. Du har säkert ingen asyl.
För det tredje.. Tror du att en arbetsgivare skulle anställa en jävla tiggare på pendeltåget? Sedan är jag ganska övertygad om att du inte menar allvar med det där sista. Skulle du ställa upp om jag erbjöd dig ett jobb här och nu? "Kom hem och städa åt mig" liksom. Du får en hundring.

Dra åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0