Första skoldagen

Blev inte den outfit jag tänkt mig, måste köpa nya skor bland annat, typ läder- eller moccastövlar/stövletter/skor. Har bara sandaler, gympaskor o gummistövlar. Känns inte bra i magen. Fick ta mina utslitna lacostetygskor med världens plattaste sula idag.

Sitter för tillfället och studerar om vetenskapsfilosofi och dess begrepp och termer. Herregud. Men jag gillar filosofi så det här ska nog gå bra. Ska förstå vad positivism är och vad det finns för problem med idealet om verifierbarhet. Börjar få någorlunda kläm faktiskt. Hoppas det känns imorgon när vi ska diskutera och planera redovisning med arbetsgruppen.


Kommentarer
Postat av: ebba

outfitbilder tack!

2012-09-03 @ 18:24:22
URL: http://babsilu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0