Nu förtiden känner jag mig lite mer stabil

Jag sitter o barnvaktar nu, hon somnade 3 sek efter att jag kom hit. Hon hade tydligen suttit o väntat på mig hela kvällen, sen när jag kom hann hon säga hej, vända sig om i soffan o sen däckade hon, haha. Nu ligger hon och snarkar. Jag tittar på "Att sova med fienden" (sleeping with the enemy) med Julia Roberts, den kollade jag på senast jag var barnvakt här också, men kollade inte klart på den tror jag så ska kolla igen nu, den är skitbra!
 
Kom att tänka på den här bilden precis, tycker den är så jävla fin. Det är på mig och Isabell när hon var typ nyfödd. Året var 2008. Kommer ihåg den dagen så väl, får en bitterljuv känsla i magen. 2008 var ett konstigt år. Ett bitterljuvt år hela året. Som en berg- och dalbana.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0