Min Lördag

Vaknade upp hos Fredrik i enskede av att telefonen ringde, Fanny närmare bestämt. Hon ville att vi skulle åka hem samtidigt så att hon slapp åka själv. Jag ville verkligen hem egentligen, men hade en sådan huvudvärk så att jag inte ens kunde tänka. Så jag stängde av mobilen där vid tolv, somnade om och vaknade tjugo över tre. Då åt vi frukost, jag duschade och så begav vi oss därifrån. Tim åkte hem, Maxi åkte hem och jag åkte och mötte Matilda i västerhaninge. Det var meningen att vi skulle möta upp Maxi igen för att åka tillbaks till Fredde, men så blev inte fallet, de var för opeppade. Vi gick först och åt på McDonalds, satt där ett tag och chillade, märkte att det inte hände någonting, så jag och Matilda bestämde oss för att ta en liten promenad i gamla stan så länge, för att höra vad folk hade för sig, ifall någon ville hitta på någonting, så vi inte åkte till nynäs i onödan. Efter en timmes promenad eller något, bestämde vi oss för att åka lite tunnelbana och värma oss lite. Vi blev fullare och fullare och tillslut var klockan typ elva. Vi hade åkt tunnelbaka i säkert 3 timmar, varför förstår jag inte.  Så sjukt pinsamt att sitta en hel lördag kväll på tuben. Vi dräggade oss fruktansvärt, tur att det var inne stan där ingen känner en säger jag bara. Vid två kom vi i alla fall hem och gick och la oss, och nu sitter jag här fullständigt utvilad.
     En jobbig sak var ju att jag slarvade bort min mobil och Matildas simkort. Fråga mig inte hur det gick till.


Glada miner på tunnelbanan


Matilda får flipp


Förstår inte varför vi skulle ta kort på våra väskor?


Matilda langar posen..


När vi äntligen fattade att vi kanske borde åka hem..



Kommentarer
Postat av: c

Jasså det var du som var "a", hur hittade du till min sida?

2009-02-15 @ 15:06:30
URL: http://cruebo.blogg.se/
Postat av: c

ohfan, visste inte att hon läste.

2009-02-15 @ 15:59:11
Postat av: Soma

Amanda! nästa gång du är ute vill jag att du ringer mig. SHAME ON YOU.

2009-02-15 @ 20:22:52
Postat av: Linnea

hahahha det ser ut som om matilda kliar sig i arslet!

2009-02-17 @ 21:17:18
URL: http://linneanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0