Snart helg igen!

Imorrn är det fredag och då är jag äntligen ledig. Har faktiskt inga speciella planer för en gångs skull. Kanske möter upp Maximilian, kanske äter glass. Men på lördag i alla fall ska jag ha tjejmiddag hemma hos mig. Vi ska laga mat tillsammans, äta ost&kex&vindruvor, chips&dipp, godis och allt sånt där, vi ska måla naglarna, lägga ansiktsmask och kolla på film! Det kommer bli hur mysigt som helst. Maxi ville komma men det går ju inte eftersom att han inte är tjej. Och dessutom får man inte dricka, sa jag. "Nej men jag kan vara full innan.." Sa Maxi. Vi får väl se. De som ska komma till mig än så länge är i alla fall. Carro, Matilda och Linnea. Inte så många alltså. Men det blir väl bäst så. Juste, Daniela och hennes kompis skulle väl vara med också. Är det någon annan som känner sig manad att delta på våran tjejmiddag så kostar det 450:-. Pengarna går till utsatta i våran familj, som t ex Daniela och fisken.
     Mitt horinternet funkar btw inte idag heller, sitter i skolan och skriver detta.


Linnea


Caroline.


Matilda

Kommentarer
Postat av: carro

va fin jag blev :)

2009-02-05 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0