Coop är stället som gäller

Fyfan vad glad jag är. Jag är färdig med allt skolarbete. Gjorde klart allting idag. Kanske bara får G på det, men skitsamma. Jag är äntligen färdig. Nu återstår bara ett matteprov kl 08:15 i morgonbitti som jag pluggade på nyss. Det går säkert också bra.

Var på coop idag, hur fräscht som helst ju. De har fan allt från cyklar & kläder till... ja. Mat, typ. Sa det till pappa också, att de hade en hel klädavdelning "Jaha, tänker du handla kläder där sen då?" "Eh, nej.." Svarade jag. Då utbrast pappa i skratt. "Nej just det, hahahahaha hehe." Kul.

Och alla i hela skolan jobbar där. Förutom jag. Ångrar att jag inte sökte där, de hade ju lätt tagit in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0