jag vann pokern i alla fall

Ja, gårdagen blev inte någon direkt hit. Hade jättetrevligt till en början hos Linnea & Mange, vi spelade poker och jag vann. :D Sedan gick det bara utför. Jag hade helst velat vara kvar hos Linnea hela kvällen eftersom att det var så trevligt folk där osv, men så blir jag nedlurad till nynäs, så jag ringer och väcker min morfar som ligger och sover för att komma och hämta mig. Sen när han har kommit så får jag veta att jag ringt han helt i onödan? Så jag får åka med ner till Nynäs ändå, för att sitta hemma och glo resten av kvällen. Tack för den passningen.

Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!

SV: Gud va härligt att höra! Jodå, här är det jätte jätte bra!

Vad har du för dig då?

MASSVIS MED KRAMAR & HA EN JÄTTE MYSIG KVÄLL!

2009-11-08 @ 19:36:30
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0