Mitt barn

Vad fan hände med vädret? Det är fan vinterväder, det snöar ju till och med! Kom ihåg förra påsken, då var det så varmt att man kunde gå i t-shirt och hamnbodarna hade öppnat. Jag och Erica gick dit och handlade en varsin glass minns jag, bara i kofta. Varför kan det inte vara så nu? :(

Var och lämnade massa CV:n idag lite överallt så här i sista sekund. Får jag inget jobb så ska jag läsa en sommarkurs, så då är det ekonomiska löst i alla fall.

Var och hälsade på Linda idag och drack te och åt kärleksmums med henne. Hon visade mig lite bebisfix som hon hade styrt upp. Till exempel hennes vagn, som hon hade fixat så fint med babyrosa bäddlakan och allt. Och ett jättefint skötbord med korgar på sidan, med blöjor, handdukar och bodysar. Fan, man blir nästan lite sugen på att skaffa sig en bebis. Men än så länge har jag inte tillräckligt med tillgångar. Inget jobb, ingen man, ingen lägenhet, ingenting.

Men så kom jag på, jag har ju faktiskt en bebis. En alldeles egen liten bebis, och han heter Bazil. Och Bazil har ingen egen säng, så jag tänkte att jag kan ju styra upp min docksäng som jag fick av min gammelmormor när jag var liten. Kolla vad jag gjorde! hihi


Före;


Efter:


Han attackerade sängen det första han gjorde när han fick syn på den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0