Dagens Lista

Idag har jag;

  • Skurit upp mitt finger när jag skulle öppna post från SSU. Vilket betyder att jag är moderat nu.
  • Gymmat lite halvslappt, körde bara lite kondition & mage typ.
  • Fått en utskällning av mormor när jag sa att jag ska tatuera mig, vilket har gjort att jag är rädd för att någonsin visa den jag har nu. Hon vet alltså inte om att jag har tatuerat mig och kommer aldrig få veta heller.
  • Mött parasiten TVÅ jävla gånger
  • Trampat på Bazils tass så att han började halta.
  • Skrivit 2 salstentor. Vågar inte säga att de var plättlätta ifall jag får IG. Men skulle inte bli förvånad om jag fick VG helt ärligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har för rolig humor, my cind of humor!!! Ha d bäst Amanda! Kram

2010-02-26 @ 00:14:03
Postat av: Fia

skurit* ;)

pissesnygg header!

2010-02-27 @ 15:38:33
URL: http://sofiaehrnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0