Tight

Idag gymmade jag med Erica och Soma. Körde extra hårt på biceps och triceps, fan vad bitig jag ska bli. Eller nej just det, jag ska bli tajt. Och det ska jag förklara för dig nu kära bloggen vad det är. Jag kan inte riktigt förklara nu efter att ha suttit här sen den förra meningen i 5 minuter och tänkt. Det är ju iaf självklart när man får mer muskler. Det syns på att man har fått bättre ställning och blir typ fastare liksom, smal midja också. Och det ska självklart inte vara för mycket muskler, som Anna Anka. Hon är självklart jävligt tajt, men hon har för mycket av det goda. Bättre kan jag inte förklara. Så jag visar några bilder.


JÄVLIGT TIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0