en massa svordomar

Första skoldagen idag och jag är inte gladare för det. Jag hatar skolan så jävla mycket. Alla caféer i skolan var stängda eftersom att alla studenter förutom vi har jullov. Vad fan är problemet liksom? Vart har jag hamnat på för jävla program? Skitsamma. Jag hoppade i alla fall av i Handen på vägen hem med min klasskamrat Marcela och käkade på donken, det var jävligt gott.

Och nu när jag tänker efter är jag jätteglad, för jag har införskaffat mig en locktång idag! En sån där som gör att det ser ut som flät-lockar. hihiih. Jag ska testa den på Daniela ikväll efter att jag har gjort slingor på henne. Stay tuned.


Det där blommiga som ligger bakom är ett bäddlakanset som jag fick i julklapp av min morfars guzz. Skulle hämtat ut det den 16e december men hämtade ut det idag, 4 dagar för sent. Dags att ringa och tacka nu.

Kommentarer
Postat av: fuckfac2

oooooold ooneeeeeeeeeeeee, har den redan;)

2010-01-05 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0