det här har ju blivit till värsta dagboken

Var på ett sjukt trevligt födelsedagskalas igår i ösmo hos Tåssen, han fyllde 22 år. Det bjöds på både sprit, skön musik, grillad mat, tårta & kaffe och sist men inte minst ett fett gäng sköna människor! Jag och Jossan fick låna 2 filtar och planerade att sova på ösmo beach, men vi lyckades fiax skjuts hem tillslut ändå. Gick på någon efterfest sen i nynäs som jag inte ens pallade med egentligen, satt som en zombie i ett soffhörn och glodde typ. Helvete vad trött jag var när jag kom hem till Jossan sen, vi sov ända till halv två idag typ, eller ett i alla fall.

Idag ska vi hem till Peddan och laga middag och kolla film eller något i den stilen. Jossan är i duschen nu, så ska bara vänta på att hon blir klar så ska vi bege oss till Willys för att handla kött, strimmelpotatisfärdigkryddadsak, bearnaisesås, helst ost, kex och vindruvor också.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0