Godmorgon/God eftermiddag

Var på Bridesmaids igår med Jossan, rekommenderar den starkt! Hela salongen garvade oavbrutet, och självklart var det någon blådåre som satt bakom som skrattade som jag vet inte vad.. Tillslut var det henne vi skrattade åt, har nog aldrig hört ett sånt fult jävla garv!

Nu ska vi ner i centrum och göra lite ärenden, eller Jossan ska göra ärenden. Jag måste följa med henne som vanligt, men det är lugnt. Vi ska avsluta med en latte på thorssan, då blir det värt det.


Rebecca Simonsson på rockbjörnen. Är hon inte fantastiskt vacker? Hoppas hon inte läser min blogg, för hon förtjänar varken mer luft eller uppmärksamhet. (Ja, jag har så många läsare på min blogg.)

Sådan utväxt som hon har på denna bild är fint tycker jag. Hela håret är fint. Jag vill ha så. Härmis hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0