Annars: Faanamanda @ instagram

Alla ba "hallååå, varför uppdaterar du aldrig längre föör???" 
Jag ba "därföööör!!!"
 
Nej, men blogg.se-appen strular som vanligt, blir så jävla less. Sen så sitter jag ju typ aldrig vid datorn, använder den bara när vi ska se på film och sen på seminarier i skolan. Men nu tänkte jag passa på att blogga lite. Kom för ett tag sen hem från stan, har varit o shoppat med mormor hela dagen, kom in vid typ 11 och var hemma vid 20 typ. Vi skulle handla kläder till mig som jag ska ha på mig på julafton men vi hittade inga. Och då gick vi liksom på 3 st H&M, 2 st Zara, Gallerian, 2 st Gina Tricot, 2 Monki, 2 Topshop, Mango, NK, Åhléns... Allt var bara skit ska jag säga er. Så jag får åka in själv någon dag efter skolan istället och försöka hitta ett par schyssta jeans, så kan jag ta nån top/blus jag har hemma bara och ha på mig på julafton.
 
Saken är ju den att det går ju inte att ha på sig vad som helst. Vi är nämligen bortbjudna på förmiddagen och där klär man upp sig från topp till tå.. Eller jag brukar inte ha högklackat/lackskor på mig inomhus (som dom vi ska till alltid har) men annars är utstyrseln noga genomtänkt ska jag säga er. Vilken stress det blir att hitta något som ba PAFF! Har gått varje år men inte nu :(
 
För övrigt så är det väl inte lika mycket plugg nu som det var innan, alltså typ mellan oktober och början på december. Nu är det bara en vanlig delkurs liksom. Det är mycket laga mat, baka och städa. Sambolivet liksom, sjukt kul! Att jag sitter hemma en fredagkväll och bloggar är väl fantastiskt i sig. Jag är inte ens uttråkad. Jag ba softar sönder!!
 
Jag försöker få in mina instagrambilder hit men det går inte såklart..... Ni får nöja er utan sålänge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0