Inför cupen på söderstadion!!

Imorgon ska jag på fotbollsträning i årsta, ska bli spännande, kommer förmodligen vara många fler den här gången, förra gången var vi bara 4 st. Ska in till stan på dagen och handla fotbollsskor och liknande, jag är fett seriös!! Fast tydligen är man tvungen att ha fotbollsskor med gräsdobbar på när man ska spela på gräs, annars halkar man. Det var ju synd, har ju nyss köpt så fina träningsskor. Får ha dom på mina promenader och joggingrundor och liknande istället. 
 
Nu ska jag åka och posta massa böcker till folk runtomkring i landet, gammal kurslitteratur som jag lagt upp på kurslitteratur.se. Har varit många intresserade hittills faktiskt. Så har tjänat ihop en slant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0