Helgen



Den här helgen har varit rätt händelserik. Var hos Matilda på födelsedagsmiddag i fredags o åt god mat, indiskt. Vi gick till Göta källare som avslut på kvällen och det var jätteskumt folk där, skum musik också. Skulle druckit mer, fick för mig att inte beställa något. Helt klart värt det dagen efter, ingen bakfylla där inte. Skulle på kalas då mitt på dagen hos Åsa som också fyller år i dagarna. Där blev vi bjudna på smörgårdtårta som mamma gjort, åt som aldrig förr. Efter kalaset gick jag o Ebba hem till mig o lagade asgod middag, efterrätt, irish coffe o kollade på ESC. Mycket trevlig kväll. I säng tidigt. Pigg idag. Så skönt. 

Nu ska jag sova. Sämst att jag aldrig tar bilder när jag är på tillställningar? 

Har btw inte varit med Martin på hela helgen så har saknat honom lite, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0