Helgerna är alldeles för korta..

Har varit barnvakt åt Ozzy ikväll, gud vad han är rolig. En riktig liten guldklimp. Han ville aldrig sova, bara ha "paddan", kolla på tv, läsa 18 böcker, krångla med nappar o snuttar, välling osv osv. Tillslut kom Billy hem o då ville han äntligen sova, tillsammans med storebrorsan. Gud så mysigt <3
 
Nu ska jag dricka en kopp grönt te och njuta av den sista delen av helgen. Söndagar känns aldrig som helg för mig för då vet jag att det är jobb dagen efter. Då har jag bara ångest hela dagen, för jag vill ju fortsätta sova ut på morgnarna men det får jag ju inte. Men sedan när man kommer fram till jobbet o får leka med alla roliga barn så känns det bra igen. Det är ju tur att man har ett sånt givande jobb. Tänk o jobba på ett kontor hela dagarna, fy vad tråkigt. Hade aldrig pallat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0