Är våren här?

All snö är bortsmält o det börjar bli varmare o varmare. Hoppas det inte kommer mer snö nu. Min kollega sa förut, att när man tror att våren har kommit kommer det 7 bakslag till. Alltså så kommer det snöa 7 gånger innan våren kommer. Herregud. 

Hos mig har i alla fall våren fått flytta in lite! Har plockat äppelkvistar som jag väntar på ska slå ut. Ska fota dom sen. Lite skarpa färger i saker o ting har jag också infört. Och självklart tulpaner. 
Måste ta en bättre, ljusare bild.. Den knallrosa krukan köpte jag på Mio. 29kr bara. 
Älskar färgblandningen! Lila och rödgula. I blommornas värd finns det inget som heter matcha. ALLT matchar. 
Den här lila söta krukan med glaskupa hittade jag på Spisa i Haninge. Dom har uftörsäljning där, allt 50%!
Ska så någon ört eller krydda där i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0