Feber

I fredags var jag på AW med mina kolleger. Det var hur trevligt som helst. Vi åt mat på Flötet och drog sedan vidare till Tryffelfabriken. Tog inga bilder som vanligt. Är så dålig på det. Tråkigt.

Hur som helst så vaknade jag upp dagen efter, pyyyyttelite bakis, tog det relativt lugnt eftersom jag skulle på Ebbas o Linns kalas på kvällen. Vad händer då efter typ 2 timmar in på dagen? Jag får FEBER! Från ingenstans. Som ett brev på posten. Vad fan är det för skit? Tror det är för att jag tränade rätt hårt i början av veckan, o man kan ju få nedsatt immunförsvar när man börjar träna. Det i kombination med att jag jobbar på förskola blev ingen hit. Idag är det iaf lite bättre men tror inte jag orkar jobba imorgon. Har åkt på någon hosta också såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0