dopp

Jag har precis varit och tagit ett dopp i sjön. Inte vid nicksta, bakom typ, vid natvik nästan, mittemot. Det är var ju inte så varmt i luften, men i vattnet var det faktiskt skönt. På vägen dit plockade jag och Billy blåbär som vi åt. Det tog typ 20 min och gå dit å jag fattar inte hur, vi måste ha stannat överallt och ätit blåbär. Någon gång på vägen när Billy började tröttna på mig och mitt blåbärsätande sa han att han ville gå på toa. Jag sa då att han kunde kissa i skogen. Varför skulle han inte kunna göra det lixom. Sen glömde jag bort det eller något och när vi kom fram till vattnet såg jag till min förvåning att han hade kissat på sig! Haha, jag sa ju att han kunde kissa ute, men det ville han tydligen inte. Billy ville egentligen inte bada, men det fick han göra lite nu ändå för att tvätta av sig. Han badade upp till naveln, sen ville han inte bada mer, det var för kallt sa han.
     Igår var jag hos Felicia med Emma, vi hade trevligt vi. Spelade poker, kollade på film och flummade oss. När jag inte orkade spela nå mer poker, körde jag all-in och sen var spelet slut, haha! När jag efter filmen satt mig vid datan ett tag, fick jag höra att Linnea hade fest (eller något i den stilen), och jag hade såklart åkt till yxlö. De hade tydligen haft skittrevligt och alla var fulla! Jaja, det var väl meningen på något sätt att jag inte skulle komma dit. Det var ödet. Jag kan ju inte dricka hela tiden. Inte för att jag gör det, men en gång mindre är ju bra. Jag hade säkert druckit om jag var där, satt. Det hade iaf blivit slagsmål senare på kvällen och en full jävel hade ramlat in i Linneas glasbord i vardagsrummet så att det gick sönder. Jag hade nog bara börjat gråta och blivit förbannad om jag hade sett fighten så det var väl lika bra att jag var på yxlö. Det var meningen helt enkelt!
     Idag skulle vi åkt in på allsång på skansen också, men det hade ingen lust med p.g.a det som hände igår. Ska iaf ut senare idag, efter att jag har ätit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0