grilligt

Nu sitter jag hemma hos Linnea i hennes myziga lägenhet. Linnea ska börja jobba nu,  nere på thorssan. Eller på konditoriet som det heter nu för tiden. Nu är jag själv i hennes lägenhet. Och disneychannel går på tv:n. Jag som inte ens gillar tecknat. Fast ibland kan det vara bra, speciellt aladdin och lilla sjöjungfrun. Alla andra tecknade nya serier är inge bra tycker jag. Som typ lilo & stitch eller rastaren, om någon har hört talas om den, haha.
     Det här är faktiskt mitt första inlägg. Då kan man ju fråga sig,  vad var det som fick mig att börja blogga? Det är faktiskt så enkelt att jag bara kom på tanken, "shit jag ska fan börja blogga", typ.. Jag fick värsta rycket. Jag antar att jag bara var väldigt sugen på att skriva. Och det är jag, jag hade faktiskt tänkt att sitta här å skriva tills mormor ringer. Hon ska nämligen ringa mig när hon är påväg ner på stan. Jag ska äta där idag, så vi ska handla mat.
     19:57 ska jag och Linnea åka till sorunda, till Matilda, där alla andra är. Vi ska grilla, äta godis å chips och ha kul! Vi skulle titta på någon film också tror jag. Raise your voice hette den. Matilda sa att det var en sådan där film som man bara inte kunde låta bli att gråta till. Vi skulle se på matchen mellan Djurgården och Hammarby också! Jag har ett problem bara. Jag vet inte vilket lag jag ska heja på. Jag är ju egentligen hammarbyare, typ för att Roffe är det. Men min bror är djurgårdare och min mamma. Så jag kanske ska heja på djurgården istället. Det låter säkert skitlöjligt att jag inte kan bestämma själv vad jag ska heja på, utan hejar på det lag som någon annan hejar på.. Men jag är lixom inte insatt ett dugg, så det är så jag får göra helt enkelt. Ja, jag får heja på djurgården. För att min brorsa gör det? Shit aja.. Men djurgården är bra. Dom har snyggare spelare än bajen dessutom. Och jag tror faktiskt att djurgården vinner.
     Fan vilket tråkigt inlägg. Jag bara babblar på som fan, om massa onödiga saker.. Jag läste precis Yvannas blogg, om målarkillarna som kom in på cafét där hon jobbar, HAHA! Fyfan vad kul! Jaja, nästa inlägg får jag väl komma med något mer roligt! Jag var ju ändå bara lite skrivsugen och när man är det så är det väl mest skit man skriver... Bara för att skriva lixom. Nu tänkte jag plocka ihop alla mina grejer här och sedan ringa min mormor.. Jag har trots allt suttit här och väntat i typ en timme nu.. Jag ringde henne långt före jag började skriva det här inlägget. Och fatta lång tid det har tagit! Såhär mycket har jag nog inte spontanskrivit i hela mitt liv. Eller vad man ska kalla det.  Nu glider jag iväg iaf, syns på stan skumbanan.... Eller nåt. HAHA


PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0