nyttigt

Det var så jävla fint väder i morse ju, hur fan blev det såhär? Det är väl smällar man får ta antar jag, det kan ju inte vara sol varje dag. Då blir gräsmattorna gula och blommorna vissnar. Om man inte vattnar dom iaf. Men vildblommorna vissnar. :(. Det måste faktiskt regna ibland. Jag vet själv, att när det har varit sol i typ tre veckor i streck å gräsmattorna är gula och det, då brukar jag få dåligt samvete eller något. Jag tycker synd om naturen. Den lider ju fruktansvärt mycket. Det är ju som om vi inte skulle få mat på tre veckor, vi skulle ju svälta. Det jag vill komma till är att det faktiskt är nyttigt&bra när det regnar lite då&då. IBLAND ska det regna, typ en gång varannan vecka. Annars blir man ju deprimerad för fan. Äckelväder har vi nog av här i Sverige (vintern).
      Fick just reda på att min nya flirt har tjej. Det var inte kul och höra kan jag säga. Men vad gör man? Jag får vänta helt enkelt. För han ska bli min. (h) Vi har inte kommit så långt i vårat förhållande eller vad man ska säga. Det närmaste vi har kommit varandra var nog när han var barnvakt åt mig när jag var liten. Och i Torsdags fick jag ju skjuts av han förresten. Men det var Daniela som fick en puss på kinden. Fan vad hon ska vara jobbig ibland. Men det får man ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0