Glad!

Vaknade upp på morgonen med ett leende. Glad från igår tror jag, dagen, kvällen, natten och morgonen blev otroligt lyckad. Det har alltså inget att göra med att jag kom hem med 4 spritflaskor i väskan.

Dagen började vid kajen i gamla stan som jag har nämnt innan. Var bara där någon timme eller något, tills alla bestämde sig för att följa med ända ner till nynäs, där det var fest på toppstigen. Hamnade såklart på telegrafen också, med Emil och Martin. Vi skulle egentligen bara köpa cigg men fastnade där, så blir det när det är gratis inträde helt enkelt.

Just nu sitter jag och väntar på att schampo skall komma levererat till min dörr så att jag någon gång kan duscha. Ska sedan möta Felicia vid arena där vi ska äta pizza för att sedan röra oss hem till mig och förkröka lite innan vi ska till Yvanna som har fyllt 18 år där det är fest med rocktema! 






Grattis Yvanna som fyllde 18 år den 7e april! Kanske lite sent ute, men bättre sent än aldrig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0