Godnatt!

Har suttit hela kvällen och försökt göra ett filosofiarbete, där jag skulle jämföra utilitarismen med stoicismen, eller något. Kom aldrig igång, så nu skiter jag i det. Får göra ett prov istället. Jag och Daniela gjorde nyss en busig sak, men det ska inte ni behöva läsa om.

Kom hem från skolan vid tolv eller något, somnade vid halv två kanske och vaknade fyra. Sen dess har jag suttit vid datorn och inte gjort någon nytta alls. Jag är inte ens trött. Ska nog ta en nikotintablett, sen sova.

Här får ni en söt bild på mig från i lördags när jag sitter och sjunger. Osminkad och jävlig. Det är förresten precis där jag sitter nu.

Dagens citat: "Paranoia är bara ett finare ord för uppmärksamhet."


Kommentarer
Postat av: Anonym

hääärligt.. skit i plugget bah!

berätta nu. har man sagt A får man säga B.. vad var det för busigt ni gjorde? bllir ju nygiken :D

2009-04-21 @ 23:49:37
Postat av: matilda

2009-04-22 @ 20:10:39
URL: http://ul
Postat av: Anonym

MIN SJAL!

2009-04-22 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0