Jag vill inte veta av någon

Vaknade idag av att jag faktiskt mådde ganska bra, trots gårdagens fasoner. Hade verkligen jättetrevligt igår, kvällen började hos Hannele där vi dansade, umgicks och drack vin med trevligt folk. Åkte sedan till nynäs en aning överförfriskad för att besöka Nynäshamns ända nattklubb, Telegrafen. Börjar fundera på idag om det verkligen var värt det. Det där stället kommer att bli min död. Kanske överdriver lite, men mer orkar jag inte skriva just nu.

Är faktiskt sugen på att springa en runda, för att pigga upp mig lite. Men har för mig att det inte är bra att överanstränga sig när man är bakis.. Får med hjälp av Soma ta reda på det helt enkelt.

No name säger (15:45):
är du hos mamsen?

ska vi ut och springish?

amanda
säger (15:45):

nej hos pappa

aa men kan du googla på om det är bra å göra de när man är bakis

har för mig att de e farligt


No name
säger (15:45):
HAHAHAHAHAHAH


amanda
säger (15:46):

haha asså jag e seriös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0