Kameralös

Varför är jag så jävla trött för? Det är ju nu på vårkanten man ska vara så himla glad och pigg.. Eller glad är jag väl, men inte pigg. Har varit på picknick idag med Linnea och Angelica i lidatorp, vid Magnus föräldrars båthus, som ligger i vattnet dårå för er som inte kopplade. Just att det låg vid vattnet gjorde det ju ännu mysigare. Vi låg och solade och hade det allmänt trevligt så därför var det ju jävligt onödigt att jag inte hade en kamera. Eller att Linnea inte tog med sin. Jag måste verkligen skaffa en kamera alltså, mina inlägg blir ju bara tråkigare och tråkigare..

Lägger in två bilder från helgen istället, det får duga. Vi var ju som sagt hos Hanneles brorsa som bor någonstans mellan ösmo och nynäs, jättetrevligt var det!



Ser sjukt aggressiv ut på den där bilden asså, haha.

Kommentarer
Postat av: Yvve

Åh, Mandy. Sol alltså! Du blir nog pigg snart ska du se.. solen är så undebar. Å andra sidan får man vara trött, man blir alltid lite f-up av mörkret på vintern och sen solen på våren. Och allt med skolan nu också. Phu! Nåväl, bättre tider ;)

Postat av: eru

What would we do

Usually drink, usually dance, usually babble

All I want to do is tell you I love you

Thats when i start promising the world to

a brand new girl i dont even know yet

Next thing shes wearing my rolex

2009-04-07 @ 06:43:27
Postat av: AG

DAAAGS ATT BLOGGA LITE NU VA!

2009-04-08 @ 16:19:25
Postat av: Emma

Du kanske e trött för du har tagit nått mandy? haha

2009-04-09 @ 16:00:30
URL: http://rundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser ut som whitney i the hills :)

2009-04-14 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0