Lunarstorm

Jag tycker ni alla som läser detta nu ska ta er i kragen och skaffa er en lunarstorm! Har suttit på den sidan i  några timmar nu och bråkat med folk. Jag vet, jag har inget liv. Men fyfan vad kul det är, och fyfan vad arga folk blir! En kille blev så arg att han ville möta upp mig i verkligheten "om du kan stå för vad du skriver här.." Sen ville han ha mitt nummer så att han kunde ringa upp mig & skälla ut mig eller något.. haha! Gav han numret men han ringde aldrig upp.. Så jävla bra tidsfördriv.

Maandiz @ lunar
pözz

Har förresten så tråkigt just nu att jag sitter och pratar med mig själv. Så den som vill hitta på något kan ju höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha! ja tänk vad man kan roa sig med

2009-04-11 @ 14:13:53
URL: http://cellofia.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

haha , ojoj lunar hade man ju när man va mini ;)

2009-04-13 @ 00:42:20
URL: http://www.metrobloggen.se/111
Postat av: .

jag har lunar fortfarande ... !

2009-04-16 @ 09:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0