DAGENS ROS GÅR TILL SHAHLA!

Åkte hem till Fanny idag efter skolan för att räkna lite matte eftersom att hon och jag har omprov i morgon. Det blev inte så mycket matte faktiskt, vi gjorde mest andra saker. Som att måla naglarna till exempel. Hennes mamma jobbar med naglar så hon har hur många nagellack som helst. Började med att måla rosa naglar men det dög inte så jag duttade dit lite gula prickar. Sedan kom ett blått nagellack fram, tänkte dutta lite med det också. Det slutade med att jag målade hela naglarna blåa, och det har än inte torkat. Ser förjävligt ut.

Imorgon är det mösspåtagning mina vänner, det ser jag fram otroligt mycket emot. Klockan tolv ska vi samlas utanför skolan för att sjunga studentsången (som jag för övrigt ska öva på nu) och ta kort. Klockan ett eller vad det var ska jag & Fanny ha matteprov, sedan är det bara hem och styra upp inför kvällen. Vi i klassen ska nämligen till Matilda på klassmiddag. Det är knytkalas och jag tänkte ta med mig en god paj, som mormor var velig att betala. Är så himla fattig just nu. Vi ska ju till telegrafen efter klassmiddagen och jag har inte ens pengar dit. Eller jo studiebidraget kommer ju imorgon iof. Tur det.

Nu ska jag försöka sno åt mig en cigg av någon, för att sedan sätta mig på min uteplats och titta ut över den fantastiska utsikten jag har. Och imorrn så kommer alla som träffar mig få se en överraskning! :D


Ser ni hur det har skavts bort från tummarna? Haha

Kommentarer
Postat av: matilda

cp jag skulle ju göra det där på dig :(

2009-04-29 @ 20:50:26
URL: http://ulmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0