Söndag

Spenderade kvällen hemma igår med Matilda, det var rätt trevligt ändå. Vi åt mat, satt vid datorn och snackade en massa. Påskmiddagarna som jag var på innan var också trevliga, speciellt den hos mormor, haha. Lärde mig en massa roliga snappsvisor!

Gick ner till konsum precis efter att vi vaknat i morse för att köpa frukost som vi sedan åt ute på balkongen, jag & Matilda. Vi solade lite också, hann få lite färg tror jag. Känner för att springa en sväng sen, var ett tag sedan jag gjorde det. Och skulle vara extra givande nu efter påsken och allt..


Mitt till vänster :P

Söta Xander!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skämtar du, helt körd påre. de e fan bäst! :P

2009-04-13 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0