The girl with the most coke

Har äntligen kommit igång med opponeringen på svenskan, det var ju inte svårt alls, det handlar bara om att få ner det man tänker på ett bra sätt, som vanligt. Som jag inte var bra på i nian enligt min svenskalärare, som blev huggen av sin fru så det rann ner blod i trappan så polisen fick komma. (Se aprilskämt för mamma, som hon förövrigt gick på..) Ska försöka göra färdigt den i alla fall, sedan gå och räkna matte som jag är i så stort behov av. Sedan tänkte jag ut och springa också, antagligen med Daniela. Vad duktig jag kommer vara idag. Vad jag är stolt över mig själv!

Läste nyss Matilda S blogg och den är faktiskt väldigt bra. Det var faktiskt jag som uppmuntrade henne att skaffa en, jag visste att hon skulle lyckas och få många läsare. Mode slår ju aldrig fel, det finns ju så många modeslavar här i samhället, speciellt i bloggvärlden. Läs hennes blogg så förstår ni titeln :D


Matilda S som liten flicka. Nej då, en bild från våran filosofibok som Matilda tog igår. Väldigt söt bild och så tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha amanda vilket april skämt

2009-04-02 @ 16:12:32
URL: http://rundberg.blogg.se/
Postat av: the girl with the most..

haha! Amanda då, hoppas att alla läser min blogg nu så dom förstår att jag inte har värsta knarkbloggen!

ses imorgon <3

2009-04-03 @ 10:14:17
URL: http://tilly-tres-chic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0