An unexpected Friend

Är helt såld på serien The Hills, som sänds på MTV. Jag började för några veckor sedan på säsong 1 på MTV:s hemsida och är nu i slutet av säsong 3. Det är så intressant att se hur de lever, de lever faktiskt intressantare liv än de flesta. Men det har väl med tillgångar att göra, kan tänka mig att de har ganska mycket mer pengar än de flesta.. Har kollat på 4 avsnitt idag tror jag, när jag egentligen borde plugga. Börjar få lätt panik nu, har hur mycket plugg som helst. Ska hålla tal imorgon och har inte ens skrivit det.. Undrar hur jag ska hinna öva på det då.

Här är avsnittet jag tittar på för tillfället.
The Hills (Season 3) - MTV Shows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0