Välkommen Ahmed in till bloggens förtrollande värld!

Ska börja ta tag i mina rester som jag har i religion nu när det ändå är lektion. Ska skriva en jämförelse mellan två trosbekännelser och två tolkningar av två bibelavsnitt. Ska också svara på en massa frågor om bergspredikan, t ex varför det var viktigt att Jesus stod på ett berg? Om någon av er kommer på något bra så hör gärna av er till mig!

Ska vara kvar i skolan ett bra tag idag, ska fortsätta med mina rester, ha ett möte med min handledare för projektarbetet, jobba med projektarbetet och räkna matte. Och klockan 16:30 borde jag ha fått en del gjort, för då ska jag också ha utvecklingssamtal. Ska bli kul att se hur det går, har ju som sagt en del rester. Pappa kommer inte att bli glad alltså.

Och fråga inte mig vad Linda menade med sin rubrik, jag vet verkligen inte vad hon pratar om. Jag drack ur en fantaburk, vad är det för fel med det nu helt plötsligt?

Och nu till dagens händelse! Ahmed har skaffat sig en blogg! Här är den!

P.S. Linda va naken i matsalen idag... /ahmed 


Linda tog en promenad på stranden också..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så varmt nere på nicksta så det är klart man slänger av sig lite kläder!

2009-04-16 @ 18:01:41
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0