dåligt väder

Igår var jag på freja med mamma och hennes kompisar och drack rosévin och åt hamburgertallrik. Det var riktigt trevligt. Vi gick sedan vidare till Mixs för att fortsätta kvällen, jag drog ganska tidigt dock, skulle möta Tim. Roffe råkade även befinna sig där, det var väldigt jobbigt att se mamma och han tillsammans, för att inte tala om hur jobbigt det var för Roffe att se mamma. Jag vet precis hur det känns. Vi får hoppas att det inte tar alltför lång tid för Rolf att hitta en ny kvinna!

Idag ska iallafall jag hälsa på Mamma och Bängan eftersom att dom åker till Turkiet imorgon, vad som händer senare ikväll vet jag inte, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: DANIEEEEEELAAAAAA

hrru varför nämner du inte mig för ditt cp

2009-08-29 @ 02:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0