Finns inget bättre än sommar



Kom precis efter att ha varit hos mormor och morfar en sväng för att sedan möta Ebba en snabbis på en zigg. Nu ligger jag i sängen och svättas som en gris, skulle sitta fint med en AC i rummet nu alltså, herregud.

Ska in till haninge med Jossan imorgon, vet inte vad vi ska göra där, men ska väl titta i affärer antar jag. Kanske passar på att köpa en ipod som jag så länge velat ha. Det har varit så många gånger på senaste tiden som jag verkligen har saknat musik i öronen. Och för att inte tala om sen när jag börjar skolan och ska pendla 3 timmar om dagen. En ipod kommer bli ett måste alltså.

Snart är sommaren över. Börjar redan känna kylan i denna värme smyga sig på. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0