Bara njuter av vad livet har att erbjuda

Det har varit lite dåligt med uppdateringar nu på senaste tiden som ni kanske har märkt. Jag har verkligen jättedåligt samvete för det och tycker så synd om er läsare som har saknat mig så mycket. Men jag har haft andra roligare saker för mig.

Igår tillexempel åkte jag och Tim in till tanto på en liten kräftskiva med några bekanta. Det var verkligen jättetrevligt m. en jag blev på tok för full, så Tim hade tydligen stora svårigheter med att få hem mig, speciellt uppför svedviksbacken. Har inget minne av det.

Idag gick vi hem till Dennis efter att vi hade vaknat och gick efter det ner till hamnvik för att titta på wakeboard SM. Det var inge vidare kul, men de hade billiga hamburgare iallafall.

Nu tänkte vi ta tummarna ur röven för att måla färdigt vårat framtida sovrum som har stått och sett förjävligt ut ett tag nu, hoppas vi hinner färdigt med det! Kommer bli hur fint som helst, lägger upp bilder sen också säkert.


En sådan här liknande tröja köpte jag igår, fast en lila och lite mer detaljer på. Fyfan vad tjusig den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0