Min jacka

Helgen har varit jävligt lugn faktiskt. Satt bara hemma igår med Ville och drack bärs. Eller ja, en halv folköl. Sala och Ahmed skulle komma men så blev icke fallet av någon anledning, jag som hade köpt chilinötter till han och allting. Kanske var det för att han trodde att någon farlig kusin var här.

Sala: "Hurru Amandas kusin Bazil skulle vara där, vem fan är det?
Daniela: "Va, vadå?"
Sala: "Ja hon sa det, hennes kusse. E han snygg eller?"
Daniela: "Bazil är Amandas katt.."

Han blandade nog ihop Kisse och Kusse..


Köpte den här feta jackan idag nere på Tosino. Tänkte ta en blå, eftersom att dessa är så jävla vanliga tack vare Dessie och Kissie som har lagt en attack på dem. Till och med Blondinbella har en liknande. Men det blev en svart ändå, den var finare på något sätt bara.. Ångrar mig lite tror jag men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0