mitt armband

Har föreläsning imorrn kl 10, funtar på att skita i den. Jag sitter fan bara ändå och sover på varenda föreläsning. Var nog i september senast jag höll mig vaken på en hel. Jag ljuger inte alltså. Jag somnar, det går inte. Dom är så jävla tråkiga. Kan likagärna vara hemma och läsa då istället, och städa lite kanske. Gå en skön promenad och känna mig nyttig på andra sätt.

Daniela ska sova hos mig inatt också, då blir det så trångt å skarrigt så då blir det också svårare och sova. Speciellt med en tredje varelse murrandes i bädden också.


Det här armbandet köpte jag i paris för mina sista pengar. Det är jättefint tycker jag. Dock lossnade en berlock hos mamma idag, får sätta på den en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0