ÄNTLIGEN INTERNET!

Pappa som har försökt få detta att funka i veckor. Hur svårt var det? Hittade en nätverkssladd som jag kopplade in mellan routern och modemet och PAFF så funkade det. Är så stolt över mig själv, att jag kunde komma på något sådant enkelt, medan inte ens min pappa kan göra det. Jag som trodde han var lite kompetent när det gäller datorer i alla fall. Men icke. Det är tydligen jag som är dator-och-internet-kompetent.
     Här har jag ritat en fin förklarande bild. Som jag har nämnt tidigare så blir ju bloginläggen så tråkiga utan bilder. Och det här som redan var ett tråkigt inlägg liksom.


Kommentarer
Postat av: L

Oh, din lilla hacker! Du kanske kan hjälpa mig med mitt "internetrelaterade problem" ? ;)

2009-02-10 @ 13:59:49
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vem fråga dig någonting Amanda?

2009-02-10 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0