chillkväll

Planerna blev ändrade. Skulle egentligen till Linnea ikväll och äta middag och så vidare, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Men av någon konstig anledning blev det inte så. I ett tag sas det att jag skulle möta upp Maxi också, han skulle komma ner till nynäs faktiskt. Men så blev inte heller fallet. Nu tror ni säkert att jag ska sitta hemma ensam en hel kväll, men icke. Jag, Emma och Matilda från min klass ska till Tamara och softa och ha trevligt. En hata-män-kväll. Bara tjejer alltså. Blev så sugen på öl så jag gick till kvantum och köpte ett sexpack trefemmor, haha. Så det ska bli gott. Hoppas det blir en trevlig kväll i alla fall. pözz


Heineken of course!

Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

tack allt bra? krams

2009-02-20 @ 21:01:55
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0