Denna helg

Har varit en mycket trevlig helg, med både god mat&dricka, mys och nya bekantskaper. Fredagen spenderades på en fest i tungelsta, med trevligt folk, dj:s och god tårta! Kom dit med inställningen att jag ej skulle förtära alkohol. Men så blev ej fallet, när min vän angelica sprang runt och raggade dricka åt mig av folk. Tanken var ju god. Vaknade upp på lördagen lite halvt bakis, satte mig vid datorn och lyssnade på musik och spelade the sims, sedan åkte jag, Carro, Matilda och Linnea till kvantum för att handla mat och övrigt till våran tjejmiddag som förövrigt blev väldigt lyckad. Till varmrätt blev det paj med bacon, lök, broccoli och ost i. Efterrätten blev gino (fruktsallad med riven vit choklad på och grädde till) FETT GOTT! Och sedan försökte vi trycka i oss chips&dipp också men mycket blev över dock. Vilket betyder att jag ska svulla ikväll.
     Nu befinner jag mig hos Matilda på trehörningen där jag spenderade natten. Vi har precit ätit toast och lagt ansiktsmask och ska senare bege oss ut på våran långpromenad. Får se om jag lyckas få tag på bilderna från igår, lägger upp dem senare i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0