Gick och dog

Jag gick å dog en dag, närmare bestämt igår. Jag pallade inte me trycket så jag skrev inga inlägg. Drog in årorna. Bytte planhalva. Tog en bloggpaus och opererade näsan. HEHE. Nej, sanningen är faktiskt att mitt internet inte funkar. Eller det kanske funkar nu, men det gjorde inte igår. Åh, jag städade mitt rum igår, fyfan vad fint det blev. Nu trivs jag verkligen i mitt rum. Jag ska ta kort så ska ni få se.
     Igår övningskörde jag med Eva för första gången på länge, det gick hur bra som helst. Nu körde jag ute i trafiken på riktigt! Körde till och med ner i centrum och parkerade på domusparkeringen, woop woop! Var med Matilda senare, vi tog en promenad, gick sen hem till henne å drack te och åt semla, fett gott! Nu sitter jag här och är hur trött som helst, har precis haft mattelektion. Ska ha filosofi snart så det är väl lika bra att ta en alvedon nu på en gång så slipper jag huvudvärken av alla sjuka frågor. "Har jorden någonsin skapats eller har den alltid funnits?" "Varför ska jag inte ta självmord?" "Vad är tid?" 
     Kom på att vi ska ju till Judiska muséet idag! Tror jag det var i alla fall, eller så var det moskén. Kommer inte ihåg. Men det kommer bli kul!
     Bildtorka idag. Eller för tillfället i alla fall.

Kommentarer
Postat av: R - The famous one

Nej vi har båda bloggat tidigare, men har nu slagit våra kloka hjärnor ihop för att komma fram till någonting smart tillsammans.



Jag har precis kritiserat modevärlden.

Kommentera gärna med dina åsikter, om du vill.

2009-02-04 @ 09:22:19
URL: http://bitchbrothers.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e efterbliven.

jag ska förklara allt om mina rubriker en vacker dag. det är bara du som är så trångsynt som inte kan se.. eller förstå. B-U-H-UHUY-

2009-02-04 @ 11:38:32
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: elin

haha ja coola e mumma ....

2009-02-04 @ 14:16:46
URL: http://elindencoola.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0