God morgon

Vaknade nyss totalt utvilad efter att ha somnat vid cirka ett igår. Ska ta tag i denna dag och göra något bra av den, och då menar jag inte att jag ska ut ikväll och kröka eller något, utan att jag ska göra något just på dagen. Typ ta en mysig promenad med hundarna kanske. Det skulle ju vara en jättebra start på dagen! Ska nog ringa Angelica och se om hon vill följa med.

Det var jättetrevligt hos Tamara igår, faktiskt Vi snackade skit, drack vin, (förutom jag som drack öl), spelade ölspelet och jag-har-aldrig. När klockan blev typ halv tolv kände jag för att gå hem, blev så jävla trött. Men det var nog likabra.

Fick nyss ett jobbigt samtal av Maxi. Han påstod att en Freds mamma hade "hört" att jag hade lånat hennes tandborste. Hur kan man höra det? Jaja, hon hade förstått det i alla fall. Fyfan vad pinsamt. Jag var jättefull och kände för att borsta tänderna innan jag gick och la mig förra helgen, så då tog jag bara någon. Så hörde väl hon att jag borstade tänderna. Men just hennes tandborste också. Och det irriterande var ju att jag hade med mig egen tandborste så vad fan tog jag inte den för? Och jag som dessutom HATAR att använda andras tandborstar, tror inte ens att jag någonsin har gjort det.. Nu kommer jag skämmas nästa gång om jag träffar henne. Helvete.


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAH, fan vad pinsamt!

2009-02-21 @ 10:55:28
Postat av: ebba

du går förbi lidl och kommer inte in och hälsar på mig. fuck u

2009-02-22 @ 12:10:36
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: tessie

hahah du är sjuk

2009-02-22 @ 15:02:27
URL: http://theresemadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0