Ingen bra dag

Just nu sitter jag hemma och dricker en kopp te. Av misstag gick jag inte till skolan idag, mobilen var inställd på fel datum, så alarmet gick inte igång. Så jag försov mig trots att jag började halv tolv, inte bra.
     Ska möta Linnea i centrum snart, vi ska åka till Magnus och softa lite, äta middag och sånt. Det var ju ett tag sen vi umgicks, senast var på tjejmiddagen tror jag nästan.
     Det här ska nog bli ett litet blajjinlägg. Har gått några ärenden idag också, några nyttiga ärenden, så att jag till och med missade min andra lektion, som började för 20 min sen. Det var lite småsynd eftersom att jag redan har väldigt hög frånvaro på den kursen. Och stackars Shahla som åkte dit i onödan, eller ja,  hon vill inte gå dit utan mig, men hon var ju redan där när jag sa att jag inte hann komma. Jaja, hon fick ju närvaro i alla fall, det ska hon vara glad över. Om hon nu gick.
     Det här är fan en riktigt jävla seg dag, det känns som att jag inte riktigt har vaknat än. Vaknade verkligen på fel sida imorse så det var nog meningen att jag skulle försova mig. Har liksom sjukdomssymtom i hela kroppen, känns som att jag är sjuk, fast jag inte kan säga på vilket sätt. Nu ska jag dricka upp min kopp te och sedan gå ner till centrum och möta Linnea för att ta tag i denna keffa dag. Hejj på er.



Egobild från 07 tror jag. Rougen satt inte riktigt som den skulle alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0