Min lördag

Kvällen började med pyjamasparty hos min bror som min brorsdotter hade. Jag var ju inte medverkande kan jag säga för säkerhets skull, men jag var närvarande. Gud vad kul det är med fnittrande små barn som springer omkring och leker. De åt, dansade, sjöng, lekte kurragömma och så sminkade jag några tjejer också! Åkte hem efter 2 timmar kanske för att sminka mig osv vid mitt nya sminkbord hemma hos mamma! Begav mig senare av till Linda för att ta några öl med Fanny, Jennifer, Tarik, Linda, Emma och Matilda som kom senare. När klockan började närma sig tolv begav vi oss till Telegrafen med hjälp av Emmas pojkvän Johan som skjutsade oss dit! Ja ni mina vänner, skulle jag berätta lika detaljrikt om vad som hände när vi väl var där, och efter, då skulle min data lägga av. Och era hjärnor. Så vi lämnar det där. Och här kommer lite bilder från Linda! Matilda fick ej vara med på bild.
     Måste bara avsluta med att säga att jag tänker extra mycket på min syster Daniela som har förlorat en kär vän idag. Jag finns här! 

Söta Tarik och Jennifer!


Alla i soffan..


Emma och Tarik!


Jag och Linda!


Kommentarer
Postat av: Y

Haha.. det är kanske sant. But still ;)



Nää, what happens at Telegrafen stays at Telegrafen.. Eller?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0