Min ögonsten

Det finns en kvinna i denna värld som är så otroligt jävla vacker, som ögongodis. Hennes hår är finast, hennes hy är finast, hela hennes ansikte är finast, hennes tuttar är finast, hennes ben är finast, hennes röv är finast, hennes leende är finast. Jag är totalfixerad vid henne. Och nej, jag är inte lesbisk. Men det skulle inte förvåna mig om jag skulle råka bli det om jag en dag träffade henne. Fyfan vad snygg hon är. Jag blir tårögd när jag ser henne på catwalken på victoria's secrets fashion show, jag njuter varenda gång jag ser henne. Därför tänker jag dedikera detta inlägg till henne. Detta är till dig Adriana. Min ögonsten.





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hon är inte ful alltså!

2009-02-17 @ 14:30:51
URL: http://linneanordlund.blogg.se/
Postat av: Soma

Fan.... Trodde att det var JAG ju!

2009-02-17 @ 16:01:49
Postat av: Anonym

Så jävla heeeet damn

2009-02-17 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0