Trodde jag var smart

För att ge er lite bakgrundsfakta så ska jag berätta för er att det i min familj finns en hycklare. En hycklare som snor saker från mig, både från mitt rum, från badrummet och från tvätten. Jag har aldrig kunnat göra någonting åt det, har verkligen försökt få denne hycklare att sluta upp med dessa dumheter. Jag har skvallrat, hotat, snott tillbaka, ja, jag kan göra listan lång. Men så en dag när jag var i skolan så kom jag på det ultimata. Jag ska skaffa hänglås på dörren. Jag ringde upp pappa och frågade vart man kan köpa beslag, men han svarade direkt att jag minsann inte fick sätta beslag på min dörr.   
     När jag sedan kom hem från skolan kommer pappa fram med en skruvmejsel och visar mig att man kan låsa dörren med den. Jag blev överlycklig. Äntligen skulle jag få ha mina saker i fred.
     På lördagen när jag åkte och skulle sova hos en kompis låste jag dörren och hycklaren löpte amok. Varför om jag får fråga? Blev du arg för att du inte längre kunde huzzla mig? Blev du arg för att du inte kunde gå in i mitt rum och kolla på tv? Det du ska förstå är att du ska inte ha något i mitt rum att göra, oavsett vad syftet är.
     Så kom kvällen då jag satt i mitt rum, bara softade, spelade the sims, åt chips, kollade på tv, bara softade ni vet. Så tänkte jag att hycklaren skulle komma och be om ursäkt och lixom knacka på dörren och jag skulle säga "kom in!" Och så skulle det vara låst, hycklaren skulle bli sur och jag skulle säga "HAHA!" Men denne kom inte och knackade på. Och när jag sedan skulle gå och borsta tänderna så upptäckte jag att jag blivit inlåst. Jag greps av panik, ringde Maxi som inte ens ville prata med mig, smsade Matilda som bara skrattade åt mig. Ytterdörren var låst, så jag kunde inte gå runt heller. Alla låg och sov. Det fanns inga hopp kvar. Men som tur var så fick jag upp dörren efter ca 10 min som tur var. Nu vågar jag ej låsa den där dörren nå mer


Blev min egen Fritzl. Jag våldtog dock inte mig själv

Kommentarer
Postat av: carro

eehw han e ekli

2009-02-10 @ 17:16:04
Postat av: Frida

hahahaha

lätt att våldta sig själv

2009-02-11 @ 13:38:06
URL: http://bananfjong.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha mandy du måste ha bättre koll på hycklaren och lås inte när du själv e där, bara när du lämnar lägenheten ;D

2009-02-17 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0