Bakis

Japp, det artade sig igår, precis som jag sa. Åkte till farsta med Albin, Angelica och Matilda och tog någon öl, sedan drog vi vidare till Handen där vi spenderade natten! Jag och Matilda alltså. På morgonen när vi vaknade passade vi på att ta en titt i Haninge centrum där jag köpte ett par skor, armband och en klänning. Skulle åkt in till stan egentligen men vi pallade inte.
     Denna morgon fick jag återigen mina epileptiska anfall, flera på raken, de höll på typ en timme efter att jag hade vaknat. Det känns som att jag får en blackout på 1 sekund och så rycker jag till och tappar allt jag håller i, fett läskigt. Det hänger väl ihop med att jag inte sov så mycket inatt, plus att jag drack igår. Men vad gör man. Lite får man stå ut med, höhö. Plus att det ser fett soft ut, speciellt när jag säger att jag är skadad från vietnamkriget, att jag har en kula kvar i skallen liksom, som ligger och stör på massa nerver. Och ibland trycker den för hårt på vissa så då får jag rycken. Fett soft.
     Ikväll bär det av till Linda på andra sidan huset där vi ska ha förkrök massa tjejer innan Telen! Den här kvällen kommer också att bli lyckad. Även om jag är fett pajj. Jag känner det på mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Okej vänta nu. Jag känner igen dig. Som fan. Är det konsum jag pratar med, ELLER? :S Om jag dyker upp på telen ikväll så ryck i mig det vore kul o se om du är den jag tror du är möhöhö.... (pratar vi om samma televink eller?)

2009-01-31 @ 18:39:50
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0