En behaglig känsla har slagit ro

Just nu sitter jag i skolan i våran fina datasal. Ska ha svensklektion snart som jag ser fram emot. Har en väldigt positiv inställning till allt idag märker jag. Det började med att jag studsade upp ur sängen, och tog för första gången tid för att föna håret riktigt ordentligt. Detta kommer att bli en bra dag alltså.
     Känslan säger att det kommer arta sig. Det kommer bli en sådan lyckad dag. Och inte bara dagen utan kvällen också. Alla roliga saker som kommer hända idag är:

  • Danslektion
  • Sola solarium efter skolan
  • Förkrök hos Angelica

Detta bådas endast gott mår jag säga er mina vänner


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAH det är bra då vet man att du är på topp ikväll :D

2009-01-30 @ 12:20:26
Postat av: Y

Åååh danslektionerna.. Hur går det? :D Haha! Balett än? Eller håller ni er kanske till "rock around the clock"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0